شرایط تحویل کالا

خرید محصولات از سایت ساتگین بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های مصوب شده در تجارت الکترونیک و توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌شود. زمانی که کاربران و خریداران اقدام به خرید و سفارش کالا می‌کنند، لازم است که از کلیه شرایط تحویل کالا اطلاع داشته باشند. اطلاع از این شرایط باعث می‌شود که زمان ثبت سفارش از کلیه مراحل و نحوه پرداخت کالا اطلاع داشته باشید تا زمان تحویل کالا خریدار و فروشنده دچار مشکل نشوید. کاربران لازم است که هنگام سفارش کالا کلیه اطلاعات لازم برای تکمیل سفارش را درج کنند. درج اطلاعات ناقص و غیر صحیح مانع تحویل به موقع سفارش می‌گردد. پس از این که سفارش محصول را به طور کامل ثبت و هزینه محصول را پرداخت کردید، فروشنده کلیه اطلاعات و نوع محصول را در یک صفحه مجزا به کاربران نمایش می‌دهد که در صورت تائید اطلاعات، سفارش تکمیل و بسته ارسال می‌شود.

شرایط تحویل کالا به تهران یا سایر شهرستان‌ها به شرح زیر است:

  1. حمل و انتقال کلیه محصولات و بسته‌ها توسط تیپاکس، پست پیشتاز را مشتری انتخاب می‌کند و سایت ساتگین زمان احتمالی تحویل کالا را در شهرستان طی ۲ تا ۷ روز کاری تعیین می‌کند. (روزهای تعطیل جزء روز کاری محسوب نمی‌شود.)
  2.  برای هر محصول یک کد محموله تعیین می‌شود که در وهله اول برای پیگیری از سفارش و در زمان تحویل کالا لازم است که در نگهداری از آن دقت داشته باشید.
  3. آدرسی که در زمان تائید و تکمیل سفارش وارد و ثبت می‌کنید، به عنوان آدرس تحویل کالا ثبت می‌شود و امکان تغییر آدرس پس از تائید نهایی وجود ندارد.
  4. در صورتی که نحوه ارسال کالا به وسیله تیپاکس باشد، زمان تحویل کالا به صورت دقیق‌تر توسط مأمور ارسال تیپاکس و سپس با هماهنگی خریدار تعیین می‌شود؛ اما در صورتی که نحوه ارسال توسط شرکت پست پیشتاز انجام شود، زمان تحویل کالا در ساعات اداری و معمولاً تا ساعت ۳ عصر خواهد بود.
  5. در برخی موارد ممکن است که هزینه ارسال به عهده مشتری یا به انتخاب خریدار پرداخت درب منزل باشد. در چنین صورتی پس از تحویل کالا هزینه ارسال کالا از خریدار و به صورت نقدی یا توسط دستگاه کارت‌خوان باید پرداخت شود. در صورت انتخاب پرداخت پس‌کرایه، هزینه ارسال بر اساس وزن محموله، تعرفه شرکت حامل بسته و نشانی محاسبه می‌شود.
  6. در زمان تحویل کالا لازم است که کارت شناسایی خریدار یا تحویل گیرنده همراه شخص باشد.
  7. تحویل گیرنده یا خریدار کالا لازم است که در زمان تحویل کالا از مأمور پست یا مأمور ارسال بسته را باز کرده و محتویات بسته، نوع و مشخصات کالا و صحت آن را بررسی کند. با بررسی و صحت محتویات کالا، در محل می‌توانید مبلغ هزینه ارسال را پرداخت کنید.
باز کردن گفOpen chat
💬 نیاز به کمک دارید؟
سلام،
چطور میتونم کمکتون کنم؟